Pages

Subscribe:

Monday, February 14, 2011

Perjumpaan pertama penghuni

Alhamdulillah, setelah sebahagian penghuni Laguna Biru selesai proses pemindahan barulah mula ada perasaan ingin tahu siapakah jiran-jiran yang berkongi bumbung dan lantai. Bagi yang telah berkenalan terlebih dahulu di dalam facebook makin dirapatkan.

Bermula dari sifat tanggungjawab bermasyarakat Dr. Rasyadan mengambil inisiatif mengumpulkan penghuni Laguna Biru bagi membincangkan masalah serta menubuhkan persatuan seperti yang dilakukan oleh banyak pihak kawasan perumahan bagi mewujudkan suasana harmoni.

Tarikh 20 Januari 2011 dipilih bagi mengadakan perjumpaan. Memandangkan kecurian telah pun berlaku di Blok E maka perjumpaan ini lebih bermakna bagi membincangkan soal-soal keselamatan kita bersama.
Bermula jam 10.15 pagi kita semua berkumpul di Taman Permainan Laguna Biru bagi berkenalan-kenalan sesama jiran, membincangkan masalah sekitar, masalah rumah yang banyak kerosakan dan juga pelantikan AJK Persatuan Laguna Biru. Semua memberikan kerjasama dan kesepakatan dalam pertemuan pertama. Terima kasih.

*Senarai AJK dan minit akan saya lampirkan kemudian

No comments:

Post a Comment