Pages

Subscribe:

Monday, December 12, 2011

2Hari bersama SPNB.

Salam.. Update terkini..

2Hari bersama SPNB.
Hasil dari maklum balas yang diterima dalam pertemuan dengan hari ini, SPNB telah bersetuju untuk membuka kaunter aduan utk penduduk laguna biru seperti di bawah.

Tarikh : 17 & 18 December 2011
Hari : Sabtu dan Ahad.
Masa : 10pagi - 4 ptg
Tempat : Pejabat Pengurusan, Tingkat Bawah Blok E.

Oleh sebab itu penduduk dikehendaki melaporkan semula segala defect yang ada(yg belum dibaiki) di unit masing2 pada hari tersebut. SPNB akan membuat susulan kepada pihak kontraktor utk melakukan baik pulih dalam tempoh masa yang akan ditetapkan. Jika kontraktor gagal melakukan pembaikan, SPNB akan mengarah pihak ketiga utk melakukan pembaikan.

Saya menyeru kepada semua pemilik ALB untuk mengambil peluang ini untuk mengatasi masalah report defect yang masih belum diambil tindakan.

Notis pembukaan kaunter akan ditampal di hadapan lif esok.

Harap Maklum

3 comments:

brat2104 said...

salam. saya baru bayar duit booking utk laguna biru. untuk blok yang baru. OK ke keadaan di sini? saya nak tahu sebelum saya proceed sebab en. nizam kata selagi belum sign S&P boleh dapat balik duit booking.

agak-agak, ada tak orang nak sewa di situ? sebab saya nak berulang pergi kerja agak jauh

Fazil Desa said...

brat2104:Dirujuk dari Post Comment didalam Page Community Laguna Biru,ramai yg sedang mencari rumah disini.Jadi cepat² booking rumah ni.

brat2104 said...

huhu.. tq tq... bolehla proceed kalau ada org nak duduk. tak nak la beli rumah pastu terbiar je

Post a Comment